Marketér roku 2024

22. května 2025 na Pražském hradě Česká marketingová společnost slavnostně zveřejnila výsledky jubilejního 20. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2024. Titul hlavního vítěze a ocenění Velký modrý delfín získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.

Soutěž se koná od roku 2005 a každoročně oceňuje výrazné osobnosti, které přispívají nejen k rozvoji marketingu ve své organizaci, ale i k obecnému posunu oboru. Nad soutěží i letos převzal záštitu světově uznávaný odborník prof. Philip Kotler.

Porota soutěže Marketér roku 2024

Předsedou hlavní poroty byl doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D., proděkan Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze, který ocenil vysokou kvalitu přihlášených projektů a důraz na inovaci a strategické myšlení v marketingu.

předseda: doc. Ing. Miroslav Karlíček
místopředseda: Ing. Tomáš David
členové: Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka Brands&Stories | Ing. Jan Dobiáš, New Business Director, Cheil Germany | Mgr. Lukáš Horák, výkonný ředitel Českého sdružení pro značkové výrobky | Mgr. Monika Hrubalová, ředitelka marketingu, PBS | Ing. Jiří Mikeš, hostující profesor, VŠE Praha | Ing. Petr Uchytil, marketingový ředitel Media Marketing Services

 

Velký modrý delfín - hlavní cena soutěže
a titul Marketér roku 2024

  • Robert Chmelař, marketingový ředitel, Partners banka za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.

 

Zlatý delfín

  • Jindřich Hovorka, Bauhaus za strategickou kampaň „Když myslíte na dům nebo zahradu, slyšíte Bauhaus“.

 

Růžový delfín

  • Jan Kodada, Gebrüder Weiss za realizaci slavnostního eventu při spuštění FVE Gebrüder Weiss spojený s úspěšnou PR kampaní

 

Zelený delfín

  • Vít Vojtěch, Penny Market za projekt „Udělejte si kurz první pomoci s Penny zdarma“

 

Malý zlatý delfín

  • Regina Netolická, Gorenje za realizaci aktivit k 200-letému výročí značky MORA a posílení všech brandů společnosti
  • Pavel Moravec, JLV za strategickou spolupráci s AKC a Mílou Fürstovou pro menu ČD Restaurant se servisem
  • Adam Sedláček, Penam za projekt „Dinoo – Kamarádi co hlad zaženou“
  • Lukáš Přívratský, Head of Digital and Innovation a Adéla Babišová, ředitelka marketingu, Respect Group a.s. za projekt klientské aplikace „eRko“
  • Jan Filipovič, Templářské sklepy Čejkovice za revitalizaci značky Templářské sklepy Čejkovice – Templáři jsou zpět

 

Malý stříbrný delfín

  • Pavel Zavadil, Anthony’s za sérii videospotů „Akční sporty v obleku od Anthony's“
  • Gabriela Zmeková, Bohemia Properties (JAN Hotels) za nový positioning produktu a rebranding hotelu BOOKQUET
  • Jana Berková, Magistrát hl. m. Prahy za projekt revize vizuální identity hlavního města Prahy
  • Radka Zmeková, Mlékárna Hlinsko za projekt Pikao Grand Showtime
  • Zbyněk Vičar, Vinařský fond za projekt Vinfluenceři – ambasadoři Vín z Moravy, vín z Čech

 

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

  • Luděk Nezmar, Acresia Consulting za projekt Prahou kyberbezpečně
  • Nikola Krejčová, Ambrozia za projekt Ambroziáda 2024, unikátní umělecký vzdělávací program pro mladší i starší děti
  • Patricie Irlveková, Ensana za projekt Klimaterapie – síla klimatu, síla značky
  • Martin Růžička, Nobilis Tilia za rozvoj zážitkových prodejen přírodní kosmetiky Nobilis Tilia
  • Věra Šejdová, United Bakeries za projekt Otáčíme kormidlem českého chleba – strategie vývoje čerstvých chlebů Odkolek pro měnící se trh

 

Marketér roku junior

V letošním jubilejním ročníku byla tradičně vyhlášena také studentská kategorie Marketér roku Junior, která dává prostor mladým talentům z vysokých škol a univerzit. Soutěž připravuje Klub učitelů marketingu ve spolupráci s Českou marketingovou společností. Garantem kategorie Marketingová strategie byl Libor Nečas, zatímco za kategorii Marketingová kampaň odpovídala Lucia Spálová. tématem lrtočního ročníku bylo Jak úspěšně komunikovat značku v polarizované společnosti

Kategorie MARKETINGOVÁ STRATEGIE

  • Štěpánka Di Maio, Beáta Postlová – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií, za projekt: „Poznej svět. Změň názor.“ – marketingová komunikační strategie pro NGO Genesis

Kategorie MARKETINGOVÁ KAMPAŇ

  • Viktória Antolová, Kamila Košecká, Denisa Sládečková – UKF Nitra, za projekt: „SOCIA“ – zařízení sociálních služeb SOCIA Nitra, poskytující ambulantní služby pro děti a mladé dospělé s postižením

 

Autoři fotografií:
Luboš J. Marek - Bohemia Werbung, Radiohouse, ČMS