Marketér roku 2024
Soutěž Marketér roku pokračuje letos již dvacátým ročníkem!
Soutěž si klade za cíl přispívat k rozvoji marketingu popularizací osobností, které dosáhly významných úspěchů právě díky aktivnímu využití principů marketingu. Předmětem hodnocení projektů přihlášených do soutěže Marketér roku může být jakýkoli projekt v oblasti marketingu, realizovaný v příslušném roce.
Přihlášku obvykle podává jednotlivec – ať již jde o autora projektu, jeho realizátora nebo o jeho uživatele. Hodnocení přihlášených projektů se soustřeďuje zejména na posouzení vhodnosti forem realizace přihlášeného projektu, inovativnost použitých řešení, efektivita vynaložených prostředků a vyhodnocení realizovaného projektu z hlediska plánovaných cílů. Projekt by se měl současně významně podílet na zvýšení konkurenční schopnosti firmy a hodnoty poskytované zákazníkovi. V neposlední řadě hodnocení respektuje požadavky etického přístupu a příspěvku ke společenské odpovědnosti firem.
Porota vedle držitele titulu „Marketér roku 2024“ a nositele ocenění Velkého modrého delfína udělí také další ocenění v jednotlivých kategoriích:
- ESG marketing – marketing s dopadem na společnost
- Partnerství a participativní marketing
- Budování značky, portfolia produktů a zvyšování prodeje
- Součástí soutěže je, již tradičně, i Marketér roku JUNIOR, kategorie určená studentům marketingu. Tématem studentské soutěže pro letošní rok je „Jak úspěšně komunikovat značku v polarizované společnosti“.
Uzávěrka pro přihlášení do soutěže je 20. dubna 2025
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 22. května 2025
Podrobnosti o soutěži a přihlašovací formulář, který se vyplňuje on-line na webových stránkách České marketingové společnosti na odkazu zde a pro Marketéra roku Junior zde, případně směřujte své dotazy na e-mail: marketer@cms-cma.cz