Soutěž Marketér roku Junior - Mladý delfín

Soutěž Mladý delfín dává příležitost studentům marketingu a marketingových komunikací předložit projekt na téma, které je v daném roce aktuální. Součástí soutěže Marketér roku se studentská soutěž stala v roce 2012. V zadání je vždy určeno téma pro zpracování komunikační strategie, které obsahuje analýzu výchozí situace, návrh komunikačních kanálů, návrh kreativního řešení, rozpočtu a harmonogramu. Studentské práce je možné přihlašovat od prosince do konce března. Věcné ceny, publicita ve sdělovacích prostředcích a účast na prestižní akci s manažery významných českých firem mohou být pro zúčastněné studenty významnou motivací.

V minulých ročnících byla témata soutěže zaměřena např. na zpracování marketingové strategie města, ve kterém studují, jak komunikovat Českou republiku v zahraničí a naopak jak úspěšně komunikovat EU v České republice, komunikace značky Made in Czechia i jak úspěšně komunikovat české výrobky na tuzemském trhu, Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji, Jak úspěšně komunikovat aktuální ekologická témata v Česku:

  • 2012 - Jak úspěšně komunikovat město, ve kterém studuji
  • 2013 - Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji
  • 2014 - Jak úspěšně komunikovat ČR v zahraničí
  • 2015 - Jak úspěšně komunikovat EU v České republice
  • 2016 - Jak úspěšně komunikovat značku Made in Czechia ve vybraném regionu  světa
  • 2017 - Jak úspěšně komunikovat české výrobky na tuzemském trhu
  • 2018 - Jak úspěšně komunikovat školu na které studuji
  • 2019 - Jak úspěšně komunikovat aktuální ekologická témata v Česku
  • 2020 - Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku
  • 2021 - Jak úspěšně komunikovat problematiku udržitelného rozvoje v Česku
  • 2022 - Jak úspěšně komunikovat problematiku energetických úspor pro překonání krize
  • 2023 - Jak úspěšně komunikovat regionální produkt

 

Vítězové uplynulých ročníků soutěže
Marketér roku Junior - Mladý delfín

  • Mladý delfín 2022: David Duška, Vanesa Garová, Iveta Koubová - studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
  • Mladý delfín 2021: Gabriela Šebetková a Arina Dolenko - studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze
  • Mladý delfín 2020: Marina Hanková a kolektiv - ŠAVŠ - Škoda Auto Vysoká škola - Katedra marketingu a Managementu
  • Mladý delfín 2019: Nikola Jurasová - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
  • Mladý delfín 2018: Nikola Jurasová - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
    a Anna Zahálková, Žaneta Svobodová, Kateřina Němcová - studentský tým z Univerzity Pardubice
  • Mladý delfín 2017: Nikola Jurasová, Soňa Šnircová - studentky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    Patrik Mazan, Ján Milan, Michaela Šugrová - studentský tým z SPU Nitra
  • Mladý delfín 2016: Kateřina Martínková, Tereza Vodáková - studentský tým z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    Lucie Kloboučníková, Ivana Dvořáková, Eliška Farářová - studentský tým z Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty mezinárodních vztahů, Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací
  • Mladý delfín 2015: Martina Bukovjanová, Aneta Machová, Eva Rácová - kolektiv studentek Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
  • Mladý delfín 2014: Zuzana Coňková, Martina Lelková, Markéta Lipavská - kolektiv studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze
  • Mladý delfín 2013: Denisa Lešková, studentka Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
  • Mladý delfín 2012: Žaneta Konečná a Ivan Nevřela, kolektiv z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Všechny návrhy zaslané v daném termínu jsou posuzovány porotou složenou z marketingových odborníků z teorie i praxe. Přihlášky jednotlivců nebo týmů studentů (max. tříčlenných) je možné zasílat na adresu info@cms-cma.cz, od termínu vyhlášení příslušného ročníku soutěže Marketér roku do konce března.

 

!!! Pravidla aktuálního ročníku soutěže !!! 

Marketér roku Junior - Mladý delfín 2023

MARKETÉR ROKU JUNIOR

Tato část soutěže dává příležitost studentům marketingu a marketingových komunikací předložit projekt na téma, které je v daném roce aktuální.

Tématem tohoto ročníku soutěže je  

 

      Jak úspěšně komunikovat regionální produkt

                           na tuzemském trhu

 

Co je to regionální produkt?
Může se jednat o výrobek, službu, turistickou oblast či lokální značku.

Všechny návrhy zaslané v termínu jsou posuzovány porotou složenou z marketingových odborníků z teorie i praxe. Předsedkyní poroty je prof. Mgr. Lucia Spálová, Ph.D.

 

S kým budete o prestižní ocenění soutěžit? 

Zájem již projevili studenti z VŠE Praha, Panevropské Univerzity Ostrava, Slezské Univerzity Opava i Univerzity Konštantína Filozofa, Nitra.

Ještě máte možnost se přihlásit!

TERMÍN odevzdání prací JE PRODLOUŽEN DO 30. 4. 2024

Přihlášky jednotlivců nebo týmů studentů (max. tříčlenných) zašlete co nejdříve na adresu info@cms-cma.cz, hotové soutěžní práce mají termín odevzdání do konce dubna 2024.

 

Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže proběhne 16. května 2024, v rámci tradičního galavečera s udílením cen Marketér roku 2023.

Galavečer již tradičně probíhá v Klubu Lávka v Praze.

Věcné ceny, publicita ve sdělovacích prostředcích a účast na prestižní akci s manažery významných českých firem mohou být pro všechny zúčastněné studenty významnou motivací.

 

O soutěži

Soutěž Marketér roku Junior (dříve Mladý delfín) dává příležitost studentům marketingu a marketingových komunikací předložit projekt na téma, které je v daném roce aktuální. Součástí soutěže Marketér roku se studentská soutěž stala již v roce 2012. V zadání je vždy určeno téma pro zpracování komunikační strategie, které obsahuje analýzu výchozí situace, návrh komunikačních kanálů, návrh kreativního řešení, rozpočtu a harmonogramu.

Studentské práce je možné každoročně přihlašovat od prosince do konce března.

Nepřehlédněte, že aktuálně je termín prodloužen do 30.4.2024.

V minulých ročnících byla témata soutěže zaměřena např. na zpracování marketingové strategie města, ve kterém studují, jak komunikovat Českou republiku v zahraničí a naopak jak úspěšně komunikovat EU v České republice, komunikace značky Made in Czechia i jak úspěšně komunikovat české výrobky na tuzemském trhu, či jak úspěšně komunikovat školu, na které studují. 

Všechny návrhy zaslané v daném termínu jsou posuzovány porotou složenou z marketingových odborníků z teorie i praxe

Slavnostní vyhlášení vítězů soutěže probíhá tradičně v rámci tradičního galavečera s udílením cen Marketér roku 2023 v atraktivním prostředí Klubu Lávka v Praze. 

 

Přihláška ke stažení