Soutěž Marketér roku 2023 - vyhlášení nového ročníku

Ve středu 22. listopadu 2023 v Praze pořádala Česká marketingová společnost společně s profesním Klubem učitelů marketingu odborný marketingový seminář na téma Komunikace mezi bublinami, který se v tomto roce konal v konferenčních prostorech Hotelu Leonardo & Bookquet Prague. V rámci konání tohoto tradičního semináře byl slavnostně vyhlášen další, již 19. ročník soutěže Marketér roku pro rok 2023.

Zasvěceně o soutěži, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová společnost, a podmínkách účasti v tomto prestižním klání, pohovořili členové Prezidia České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, Tomáš David a Petr Uchytil. Soutěž Marketér roku umožňuje jednak ocenění a zasloužené prezentování v očích veřejnosti těch, kteří představují vynikající vzory v teorii i praxi marketingu, jednak zviditelnění těch, kteří v řadě firem, institucí, organizací, nevládního i neziskového typu, jsou významnými realizátory marketingu, aniž by veřejnost o nich dostatečně věděla. 

Cílem této soutěže je přispět k rozvoji marketingu ve všech oblastech jeho uplatnění v Česku, popularizovat významné osobnosti z oblasti marketingu, prezentovat jejich odborné schopnosti a zásluhy. Soutěž je nezávislá na oboru či formě podnikání. Týká se jak ziskové, tak neziskové sféry, průmyslových, obchodních činností a služeb, stejně tak jako oblasti výzkumu, pedagogické činnosti a široké palety nevládních a neziskových organizací. Je založena na hodnocení navržených osobností, které provádí komise uznávaných pracovníků v oblasti marketingu. Do soutěže mohou být nominováni marketingoví pracovníci firem a institucí působících v Česku, tedy i cizinci, kteří jsou zde zaměstnáni. 

Součástí soutěže, určené pro vysokoškolské studenty marketingových oborů, je i vyhlášení ceny Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat regionální produkt (výrobek, službu, turistickou oblast, lokální značku) na tuzemském trhu.

Přihlaste své kandidáty do soutěže!

Přihlásit se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v oblasti marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. Oblastí činnosti se rozumí přímé působení v marketingovém managementu a marketingových funkcích ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství, v poradenských a výzkumných marketingových organizacích, ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce. Jsme přesvědčeni, že promyšlený a cílený marketing je jedním z důležitých faktorů zvýšení konkurenční schopnosti naší ekonomiky.

Uzávěrka přihlášek je 19. dubna 2024.

Pravidla soutěže a přihláška