Tematické zaměření M&K

 

1. Marketingová komunikace
vyšlo v březnu
obálka uprav

Marketing a komunikace 1/2012 – obsah

Jak komunikovat? Jiří Mikeš
Věří česká veřejnost reklamě? Jitka Vysekalová, Olga Kopecká
Marketingová komunikace v turbulentních dobách Tomáš Barčík
Očekávání zákazníků a komunikace… Jitka Jakubcová
Trendy ve využívání smartphonů a tabletů – mít přehled a komunikovat Alena Ivánková
ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí Pavel Mráček, Martin Mucha

Body image v reklamě Jan Koudelka
Jak s reklamou vystoupit z normality? Kateřina Osičková, Petr Šobotník
Reklamní podpora a celebrity Jaroslav Světlík

Jitka Vysekalová: Reklama je zrcadlem společnosti Eva Rokytová
Trendy a značky, značky a trendy Olga Jurášková
Jak vybrat grafického designéra/studio pro spolupráci Zdeněk Sládek
Potěší nás data o výzkumu trhu? Stanislav Zahradníček
Udělování cen za rozvoj marketingu v Moravskoslezském regionu Cecílie Klevarová
Recenze O reklamě erudovaně a aktuálně Gustav Tomek
Komunikační projekty současnosti Věra Vávrová

 

2. Marketing B2B
vyšlo v červnu

2/2012 

Marketing a komunikace 2/2012 - obsah

Co nového na podnikatelských trzích? Prof. Ing. Gustav
Tomek, DrSc.

Hybnou silou marketingu jsou informace Ing. Pavel Horák, MBA
Nákupní chování na trhu B2B Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc.
Diskusní fórum MEDIAN PhDr. Blanka Vančurová
Specifika nástrojů udržení zákazníků na B2B trzích Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Supermarkety nahradily kostely a pokoru… Eva Rokytová
Marketér roku 2011
Štěstí se nedá měřit velikostí úspěchu či množstvím peněz Eva Rokytová
Uspěje jen ten, kdo se odliší aneb podniká jinak než konkurence Ing. Ondřej Grünwald
Konference, účinný nástroj komunikace s našimi zákazníky (a nejen s nimi) Monika Hrubalová
Recenze S marketingem na cestě k úspěchu Ing. Alena Chromcová, Ph.D.
Třešnička na dortu zvaném marketing Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.
Zasedání Hlavního výboru ČMS
Jarní certifikace v České marketingové společnosti
Společenská rubrika
Ze života regionálních klubů

 

 

3. Obchod 21. století
vyšlo v říjnu
obálka 3

Marketing a komunikace 3/2012 - obsah

Ohlas na úvodník z minulého čísla Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Co vlastně ten zákazník chce? Monika Hrubalová
Etail se stává neodmyslitelnou součástí obchodu 21. století Ing. Radek Hofman
Slevové servery – tak trochu jiný způsob inzerce Pavla Chlebounová
Vnímáme obchod 21. století skutečně pouze očima plných regálů? Mgr. Jan Jarolímek, MBA
Future store CRM – hrozba, nebo benefit? Má se shopper těšit, nebo se spíš bát? Daniel Jesenský, MSc., MBA
České značky pro 21. století
Obchod 21. století (O značce COOP) Mgr. Lukáš Němčík
Trendy v nábytkovém designu, vybavení obchodů a POP Martin Hasík
Železné srdce ČMS
Jak hodnotit grafický design Ing. Zdeněk Sládek
Recenze Jak účinně a bez rozpaků komunikovat s médii Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc.
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu PhDr. Iva Petrová
O aktivitách profesora Philipa Kotlera Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.
Společenská rubrika
Noví kolektivní členové ČMS

 

4. Marketingový výzkum 
vyšlo v prosinci
4/2012

Úvodem
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.                                                             
Nebezpečná bestie: velký výběr je vždy reprezentativní
Dr. Ivan Tomek, Dr. Václav Forst                                                                

Novinky v marketingovém výzkumu
Ilona Bergqist                                                                                           
Sázka na sázkovku? Ne, raději výzkum. Role marketingového výzkumu při tvorbě komunikační kampaně 
Pavel Marek                                                                                                 

Kolik vydělá kreativní nápad? Více, než si myslíte!
Mgr. Nikola Hořejš                                                                                   
Skúmame relevantné? Zaostrené na ženy.
Doc. Ing. Alena Kusá, Ph.D., Mgr. Veronika Hrabačková, Ph.D.

Bydlení je nejen hra
Miroslav Fous, Mirka Ottová, Jan Lener   
Možnosti online výzkumu. Je budoucnost marketingového výzkumu ohrožena?
Renata Rosendorfská 

Kdy procenta nestačí
Mirka Ottová
Marketing je investice, se kterou je třeba v rozpočtu firmy počítat.
Eva Rokytová
Značka kvality na českém trhu
Ing. Ondřej Černý, Ing. Jan Jandera, Ph.D
                                                   
20 let Českého institutu pro marketing – CIMA 
Ing. Otakar Pivoda                
SIMAR v roce 2012 Hana Svěchotová                               
Certifikace marketingových odborníků
Recenze:  Knihy Albatros   

Pochopení zásadního vyžaduje stálé poznávání
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.                                       
Aktivní podzim 2012 v ČMS
Marketér roku již poosmé
Společenská rubrika

 

 

 

 





PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague