Tematické zaměření M&K

Marketing a komunikace - témata časopisu pro rok 2018

 číslo  téma  odevzdání
rukopisu 
 1   Marketingová komunikace   10.2.2018
 2 Nové pojetí služeb a marketing  10.5.2018
 3  Nové řešení kontaktů se zákazníkem  10.8.2018
 4 Marketingový výzkum     10.10.2018
 
Marketing a komunikace č. 2/2018


obálka
OBSAH

on-line verze tohoto čísla časopisu je k dispozici zde

Úvodník
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D.                                                                                          

Rozšířená realita a umělá inteligence ve službách nákupní zkušenosti
Daniel Jesensky, Ph.D., MSc., MBA.                                                                                       

Hodnocení kvality e-služeb z pohledu zákazníka
                                                            
Ing. Filip Vencovský, Ph.D.                                                                                                        

Nové poňatie služieb  a marketing
Mgr. Iveta Máliková, PhD.                                                                                                          

Up-cyklace s nápadem
Jakub Mastík                                                                                                                              

Spotrebitelia ako súčasť inovačného procesu v uzavretej ekonomikem
Doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc., Mgr. Dominik Jánoš

MARKETÉREM ROKU 2017 JE MARKETÉRKA

Musela jsem nejednomu kolegovi dokázat, že tu jsem proto, že umím
Rozhovor s marketérkou roku 2017

Eva Rokytová                                                                                                                               

Recenze  MARKETINGOVÉ STRATEGIE - NOVÉ PODMÍNKY, NOVÉ PŘÍSTUPY
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.                                                                   

Glosy, úvahy...     100 let republiky, 100 let reklamy
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.                                                                 

Česká marketingová společnost na Veletrhu REKLAMA POLYGRAF 2018              

Z činnosti ČMS  

Seminář Klubu učitelů marketingu                                                       
Setkání Lady Wine Clubu                                                                        

Zasedání Hlavního výboru
Ostravský klub změnil vedení                                                                      

Marketing a komunikace č. 1/2018



OBSAH

on-line verze tohoto čísla časopisu je k dispozici zde

Úvodník - Nic nového pod sluncem?
Ing. Jiří Mikeš                                                                                                                              

Češi a reklama

Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., Bc. Vladimír Řepka                                                    

Reklama v roce 2017 a co dál – očima prezidentů komunikačních agentur
Dva rozhovory a dva pohledy na jedno společné téma: efektivní marketingovou komunikaci.
              

Fungující reklama? …vtipná a pravdivá 
Mgr. Pavel Brabec                                                                                                                      
Růst, růst, růst.
    
Ing. Jan Binar
                                                                                                                                                   
Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka
Ing. Jitka Novotová, Ph.D.                                                                                                          

Doprovodný program garantovaný ČMS na Veletrhu REKLAMA POLYGRAF 2018

Česká máma a jak s ní komunikovat
BBA Lenka Harmon                                                                                                                    

Kde urobila Pepsi chybu v komunikácii?
Mgr. Pavol Minár                                                                                                                         

Glosy, úvahy.     
Moment pravdy se stává všudypřítomným
Dr. Daniel Jesenský, PhD., MSc., MBA                                            

Glorious 2018 - Zvítězí ten, kdo vytrvá
Michaela Galuszková                                                                                 

Recenze              
INSPIRATIVNÍ EDIČNÍ ČIN – DVĚ NOVÉ KNIHY
REKLAMA/MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.                                                                 

Marketingová komunikace v místě prodeje
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.                                                         

Z činnosti ČMS     

Přípravy na soutěž o nejlepšího Marketéra roku 2017 jsou v plném proudu            






PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague