Tematické zaměření M&K

Marketing a komunikace - témata časopisu pro rok 2017

 číslo  téma  odevzdání
rukopisu 
 1   Marketingová komunikace   10.2.2017
 2 Jak získat a udržet zákazníka  10.5.2017
 3  Digitální marketing  10.8.2017
 4 Marketingový výzkum     31.10.2017

Česká marketingová společnost s radostí oznamuje všem čtenářům a uživatelům časopisu Marketing & komunikace, jehož je dlouholetým vydavatelem, že toto vysoce odborné periodikum bude i nadále vycházet v tištěné formě.

Impulsem k vyhledání nových možností vydávání časopisu se stala spolupráce se společnostmi Lagardere a HPCG.

Další novinkou je příloha časopisu nazvaná Příběhy úspěšných, která je, stejně jako časopis, prezentována také v elektronické verzi na stránkách ČMS www.cms-cma.cz. Rozhovory s osobnostmi, které své podnikatelské úspěchy přičítají i dobře cílenému a realizovanému marketingu, budou jistě nejen vyslovením uznání za jejich úspěchy, ale i pobídkou, inspirací a dobrými příklady pro ty, kteří jsou ve své práci takřka denně vystaveni různým problémům, rizikům, nejistotám a nespokojeností se svou prací.

První číslo letošního roku je věnováno marketingové komunikaci a čtenáře určitě zaujme studie Češi a reklama mapující dlouhodobý výzkum tohoto spojení, stejně jako zasvěcený pohled do historie marketingové komunikace, či příspěvek o komunikaci mezi sportovními celebritami.

M+K 1 2017

OBSAH

on-line verze tohoto čísla časopisu je k dispozici zde

Úvodník
Vladimír Řepka

Češi a reklama
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., Ing. Alena Perušičová, Ing. David Říha, MBA, Ph.D. 

Marketingová komunikace v první polovině 20. století (1906 – 1940)
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. 

Paradox volby: pomocník i nepřítel v místě prodeje /
Dr. Daniel Jesenský

Sportovní celebrity v marketingové komunikaci a generace Y
Mgr. Josef Voráček, Ph.D. 

Analýza marketingové komunikace značky Staropramen
a určení jejího archetypu  
Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Bc. Hedvika Pajerová 

Budoucnost využití vůně v marketingu
Adriana Starostová, MSc. 

Bažant ´73 – Retro kampaňou k zákazníkovi
Bc. Dávid Vrtaňa, Bc. Oliver Bubelíny 

Příklady z marketingové praxe…
Spolupráce NETWINGS, s. r. o. s firmou TOP1TAXI
Bc. Andrea Skočková 

Leader na trhu s náplněmi do tiskáren? Díky nám to možné je
Martin Václav Lorenc, Šárka Šatrová 

Glosy, úvahy…
Made in Czechia!
Doc. PhDr. Jiří Felix, CSc.

Praha slaví na sociálních sítích mezinárodní úspěch
Vladimír Řepka 

Doprovodný program garantovaný ČMS na Veletrhu Reklama Polygraf 2017
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Recenze

Management firmy v prostředí průmyslu 4.0
Ing. Alena Chromcová 

Sociální marketing
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. 

Ze života ČMS

 

Příběhy úspěšných č. 1/2017

příběhy 1

on-line verze tohoto vydání přílohy časopisu je k dispozici zde

OBSAH

Pomáháme svým klientům plavit se mořem dat
Jakub Holubec, DOLPHIN CONSULTING, s.r.o.

Zbraně dolů, sklenky vzhůru
Ing. Liana Hrabálková, Vinařství Ludwig

Jako bonus máme úsměv našich klientů
Radek Zapletal, Ritas, s. r. o.

Když jde o speciality, jsme jedni z mála, kdo dokáže nabídnout řešení
Ing. Ladislav Souček, HELLA stínicí technika, s. r. o.

Láska zákazníků v maloobchodě není zadarmo
David Vejtruba, Solvent ČR, s.r.o. a drogerie Teta

Co mají společného úspěšní?

 

Marketing a komunikace č. 2/2017 

V minulých dnech vyšlo číslo 2/2017 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Jak získat a udržet zákazníka. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Současně také vyšla příloha Příběhy úspěšných, která poskytuje platformu pro prezentaci úspěšných firem.

Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

 

OBSAH

on-line verze tohoto čísla časopisu je k dispozici zde

Úvodník
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.

Typologie zákazníka
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Jak (nejen) udržet zákazníka v éře digitální transformace
Ivo Vrána

Potěšený a nadšený zákazník jako základ marketingové strategie
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc.

Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.

Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky
Daniela Nemravová, Ing. David Říha, MBA, Ph.D.,

Marketér roku 2016
Mladý delfín


Marketing se má dělat srdcem
Rozhovor s Ing. Margarétou Víghovou, Ph.D

Ocenění, to je velká energetizace týmu
Rozhovor s Ing. Marií Mošovou

Nastoupená cesta je správná - delfín nám to potvrzuje
Rozhovor s Ing. Jaroslavem Kurčíkem

Glosy, úvahy…

Výchova dětí k marketingu?
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.

Přistupujeme ke strategii promyšleně
Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc.

Co nám skutečně chybí v teorii marketingové komunikace?
Prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Ze života ČMS

Seminář o reklamě v Ostravě
Hlavní výbor ČMS opět zasedal
Březnový seminář KUM
ČMS na veletrhu Reklama, Polygraf 2017
Není test jako test, nejlepší je vinný
Šansonění jarní, svěží


Příběhy úspěšných č. 2/2017

on-line verze tohoto vydání přílohy časopisu je k dispozici zde


Marketing a komunikace č. 3/2017

V minulých dnech vyšlo číslo 3/2017 našeho časopisu Marketing a komunikace. Jeho tématem je Digitální marketing. Odborná veřejnost i příznivci marketingu v něm najdou jako vždy zajímavé studie na toto téma, stejně jako zprávy ze světa marketingu, glosy i zpravodajství ze života České marketingové společnosti.
Zájemci, kteří nejsou členy ČMS ani pravidelnými odběrateli, si mohou časopis objednat na info@cms-cma.cz, nebo na tel. 732 345 615.

OBSAH

Úvodník
Ing. Radek Hofman

Digitální marketing: nejen instáč, fejsíček, jůtůbko a ty ostatní
Michala Benešovská a Štěpán Feik, iElita,s.r.o.

Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na obou koncích jsou lidé
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., prezidentka ČMS

Má smysl číslovat marketing?
Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc. Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc. Elektrotechnická fakulta ČVUT v Praze

RTB a programatická reklama. Nezbytná součást digitálního marketingu?
Ing. Mgr. Jiří Mařík Vysoká škola ekonomická, Katedra marketingu

Otevřená data – nástroj vhodný nejen pro marketing
Ing. Lucie Staňková Technická univerzita v Liberci, Katedra ekonomie

Rozvoj české e-commerce
Doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D. Vysoká škola ekonomická, Fakulta podnikohospodářská

Connected Life – studie mapující chování v digitálním světě
Viktor Havliš, Kantar TNS

Uživatelské testování www stránek s využitím SUPR-Q
Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc., Fakulta ekonomická ZČU v Plzni

Glosy, úvahy…

Marketing a současnost Podle Absatwirtschaft – Zeitschrift für Marketing, 6/2017 připravil Prof. Gustav Tomek, FEL ČVUT

Soutěž Marketér roku 2016 v zrcadle médií

Recenze

Jak posilovat vztahy se zákazníky na B2B trzích?
Doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc., Katedra ekonomiky a managementu, Vysoká škola chemicko‑technologická v Praze






PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague