Marketing Trend podzim 2011

Tradiční podzimní konference Marketing Trend Poučení z krizového vývoje

a co když už je další krize za dveřmi? Kde brát rezervy, když žádné nejsou? Je možné růst i ve špatných časech?

Tuto konferenci, která se uskutečnila v hotelu Barceló 29. listopadu 2011, pořádá Česká marketingová společnost partnersky s redakcí časopisu Trend Marketing. Její jednotlivá témata byla jako obvykle velice aktuální, jak se říká, s prstem na tepu doby.

V čase permanentních nejistot: Co ovlivňuje zákaznickou loajalitu v náročných časech? Co se právě děje s mediální reklamou? Technologie ve službách marketingu; prezentace výzkumu mezi marketingovými manažery.

Všichni znají, málokdo umí: Jak vytěžit potenciál největšího vyhledávače, aneb Chytrá řešení podle Googlu. Proč o nás nechtějí psát? PR pohledem novináře.

Jak růst, když trhy padají: Necenové benefity pro zákazníky. I silná značka musí svou pozici obhajovat. Značky, které na krizi vydělaly.

Nezáleží na době, záleží na přístupu: Vstup na trh v době krize. Pricing v recesi aneb když slevy tak chytře. Ne chytré, ale efektivní nápady.


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague