Konference a semináře ČMS

Jednou z hlavních aktivit České marketingové společnosti je pořádání odborných seminářů a konferencí. Tato tradice má své počátky v devadesátých letech minulého století a do roku 2011 bylo uspořádáno téměř 40 konferencí zaměřených na nejrůznější marketingová témata. Od roku 2004 jsou konference pořádány ve spolupráci s Economií, resp. redakcí časopisu Trend Marketing pod názvem Marketing Trend. Každý rok na jaře a na podzim se scházejí marketingoví odborníci v překrásném prostředí nad Vltavou s výhledem na Pražský Hrad, aby si vyslechli, co je v jejich oboru nového a jaké trendy se dají očekávat na poli marketingu v nejbližším období.

Přehled pořádaných seminářů a konferencí ČMS

1991 Nové výzvy marketingu

1992 Marketing dnes a zítra

17.11.1993 Marketing - východisko ze stagnace !?

1994 Jak děláme marketing - zkušenosti z praxe českých i zahraničních podniků

23.11.1995 Marketing - informace - reklama

22.10.1996 Marketingová strategie - cesta ke kvalitě

22.10.1997 Marketing dnes a zítra - role marketing - managementu v restruktualizaci českých podniků

19.05.1998 Personální marketing - zkušenosti českých firem a organizací

21.10.1998 Public relation - Vaše marketingová zbraň

15.04.1999 Personální marketing II - zkušenosti českých firem a organizací

13.10.1999 Přežije český marketing vstup do EU ?

12.04.2000 Mozky pro marketing - jak najít a vyškolit marketingové specialisty

18.10.2000 Intermarketing - využití internetu v marketingových aktivitách

18.04.2001 Marketingový manažer zítřka - co má umět a co umí ?

13.06.2001 e-B2B - vše, co chcete vědět o e- businessu

17.10.2001 Značka v marketingové praxi

29.04.2002 Co o zákazníkovi (ne)víme

16.10.2002 Dialog o reklamě

29.04.2003 Trendy v marketingu rychloobrátkového zboží

25.09.2003 Já a můj generální ředitel - pozice marketingu ve firmě

24.02.2004 Efektivně na veletrh

06.05.2004 Efektivní marketing - Marketing Forum - jaro 2004

07.10.2004 Produktové inovace v marketingu - Marketing Trend - podzim 2004

05.05.2005 Segmentace - Marketing Trend - jaro 2005

06.10.2005 Efektivní péče o zákazníka - Marketing Trend - podzim 2005

11.05.2006 Efektivní marketingová komunikace a její měření

12.10.2006 Nové směry v marketingu

17.05.2007 Marketingový výzkum v praxi

18.10.2007 Branding 2007 - moderní trendy v práci se značkou

21.05.2008 Sponzoring

16.10.2008 Jak komunikovat v roce 2009

13.05.2009 Marketing v době krize

15.10.2009 Zvyšování efektivity marketingu

27. 5. 2010 Chytrá řešení v těžké době

24.11.2010 Jak dál v roce 2011?

19.5.2011 Souboj tradičního a nového marketingu

29.11.2011 Poučení z krizového vývoje

30.5.2012 Nekopírujte, jděte vlastní cestou

13.2.2013 Výzkum trhu v praxi aneb Jak změřit účinnost mých kampaní

23.10.2013 Dialog se zákazníkem


PARTNEŘI
 


2011 © Česká marketingová společnost, Novotného lávka 5, 116 68 Praha 1, tel/fax: 221 082 395, info@cms-cma.cz, www.cms-cma.cz. Tvorba stránek: Visual Agency Prague